כמה עולה יועץ משכנתאות

עלות ייעוץ משכנתא

עלות ייעוץ משכנתא נקבעת על פי היקף התיק הקיים, כמות שעות העבודה הנדרשות, בקשות הלקוח ועוד. בכל מקרה, ייעוץ טוב ישפר את הסיכוי לקבלת הלוואה זולה, יחסית ומתאימה ביותר. ההשקעה בקבלת שירות כזאת משתלמת בגלל שמדובר בהתחייבות לאורך שנים עם חיסכון כספי מצטבר. התהליך הוא מורכב ומחייב סבלנות רבה, שיתוף פעולה וביצוע מיטבי.

נוחה לכל כיס – עלות ייעוץ משכנתא

עלות ייעוץ משכנתא, שמלכתחילה אינה גבוהה, מתקזזת עם העלות שהיא חוסכת ללווים. היא תורמת גם לשקט נפשי, לחיסכון בזמן, בעוגמת נפש ועוד. יועץ המשכנתאות הוא מומחה לנושא ומכיר אותו לעומק, הוא מכיר את המסלולים הקיימים ויכול להתאים אותם לכל לווה בהתאם לצרכיו, מצבו הפיננסי, יכולות ההחזר הכספי החודשי ועוד. יועץ משכנתאות מכיר חוקים מקומיים כמו המגבלות שמטיל החוק על רוכשי דירות. כך, עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה, משפרי דיור זוכים ל70% ואילו בעלי דירה נוספת יזכו לעד 50% מערך הנכס. היועץ יקיים שיחות לקבלת נתונים ולתיאום ציפיות, בהתאם לנתונים שיקבל ועל פי ניסיונו והידע הנרחב שברשותו, הוא יבחר את המסלול הנוח ביותר ללווה. בין היתר, יילקח בחשבון גובה הריביות התלויות באורך תקופת ההלוואה ובאלמנטים אחרים. בנוסף, היועץ יסביר שכדאי לקחת מרווח ביטחון למקרים בהם ההכנסה החודשית נפגעת מפיטורין, סגירת עסק ומצבים דומים אחרים. המשכנתא המוצעת תהיה תמיד גמישה, משכנתא שניתן למחזר, לנייד, לחסל וכדומה.

עלות יועץ משכנתאות

היועץ יגיש את המסמכים הנדרשים על ידי הבנק לאחר בדיקתם ואישורם בעצמו לטובת זירוז התהליך. בין המסמכים ניתן למצוא דו”ח פיננסי על גובה השכר השנתי/חודשי, דפי חשבון בנק לבדיקת תזרים המזומנים, דו”ח שמאות לקביעת ערך הנכס ו/או חוזה רכישה מהקבלן לטובת שעבודו ועוד. במידה ואתם תוהים לגבי עלות ייעוץ משכנתא, פנו עוד היום לעמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת משפחה המתמחה בנושא ומציע שירות מקצועי תוך מתן יחס אישי. שירותו הוא מקיף וכולל המלצות, ניהול מו”מ, מעקב וליווי, מחירים נוחים ועוד. צלצלו עוד היום 054-2372417

עלות ייעוץ משכנתא

כמה עולה ייעוץ משכנתא

אנשים רבים שמתחילים לבדוק את האפשרויות העומדות בפניהם בנוגע ללקיחת משכנתא בודקים גם את הנושא של עלות ייעוץ משכנתא, שכן כיום כבר ידוע מעל לכל ספק שבזכות הייעוץ הזה הם יכולים לחסוך הרבה מאד כסף ושפקידי הבנקים יתייחסו אליהם בצורה אחרת וחיובית יותר כאשר יגיעו לפגישות כשהם מלווים ביועץ שמסייע להם. חשוב לדעת אמנם שמדובר בעלות לא נמוכה אך כאשר מבינים את הערך המוסף שלה ואת החסכון האדיר בכספים לאורך זמן שהיועץ יכול להביא איתו – אין ספק שמדובר בעסקה טובה וכדאית ואין שום הצדקה לדחיית שכירת הייעוץ בשל שיקולים כספיים.

מהי עלות ייעוץ משכנתא?

רוב יועצי המשכנתאות יצטרכו להבין במה מדובר לפני שינקבו במחיר של עלות ייעוץ משכנתא. כל לקוח צריך לקבל את היחס האישי הדרוש לו, את מספר שעות הייעוץ או מספר הפגישות, צריך לקבוע ולהחליט האם העלות תכלול גם את ההגעה לפגישות בסניפי הבנקים וכמובן שצריך לשקלל במחיר את עלות הנסיעות וזמן הנסיעה. ברוב המקרים יהיה מדובר בעלות שמוערכת בכמה אלפי שקלים וחשוב לראות את התמורה ואת הערך המוסף, שכן בזכות אותם כמה אלפי שקלים הלקוח יכול לחסוך סכומים שיכולים להגיע לכדי עשרות או מאות אלפי שקלים לאורך הזמן שבו יחזיר את המשכנתא שלו ולכן למרות שלכאורה העלות נשמעת גבוהה – אין זה מומלץ לוותר עליה בשום מצב.

החשיבות של קבלת ייעוץ משכנתא מקצועי והעלויות

בדומה לתחומים אחרים ולפעולות מגוונות שצריך לבצע במהלך החיים גם לקיחת משכנתא היא תהליך שצריך להיעזר בו באנשי מקצוע. כמו שאף אדם ללא ידע במכונאות רכב לא ינסה לתקן תקלה במנוע – כך אל לו להתחיל את התהליך של בירור בנוגע למשכנתא ללא יועץ משכנתאות צמוד. בירור עלות ייעוץ משכנתא הוא בירור חשוב ומומלץ לעשות סקר שוק בין כמה יועצים אך כך או כך – יש לשכור את השירותים של מי מהם.

מחפשים יועץ משכנתא? פנו אל עמיחי מרקס, מקצועי ומנוסה בתחום שליווה בעבר אינספור לקוחות בתהליך המשמעותי של לקיחת משכנתא. חייגו בהקדם 054-2372417

כמה עולה יועץ משכנתאות

עוד בנושא

כמה עולה יועץ משכנתאות
עומדים לבנות בית? כמה דברים שחשוב לדעת לגבי המשכנתא
כמה טיפים לבחירת יועץ משכנתאות
כל היתרונות של הלוואה אחת גדולה על פני כמה הלוואות קטנות
דילוג לתוכן