איחוד הלוואות

משכנתא לאיחוד הלוואות

משכנתא לאיחוד הלוואות נועדה לאחד מספר הלוואות במטרה להוזיל עלויות, לייעול המעקב השוטף ועוד. התהליך עצמו כולל בדיקת זכאות, פגישות ושיחות ללמידת תיק הלקוח, גיבוש המלצות ועוד. היישום נעשה בצורה מסודרת בו ניתנת תשומת לב מיוחדת ליכולות ההחזר החודשית של הלווים.

משכנתא לאיחוד הלוואות בתנאים נוחים

לאחר בדיקת מסלולים קיימים המוצעים על ידי בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים, משכנתא לאיחוד הלוואות תינתן בתנאים נוחים. כל מסלול ניתן בתנאי הצמדה אחרים ולתקופות ארוכות או קצרות, ככל שההלוואה ניתנת לזמן ארוך יותר כך גם אחוז הריבית עליה גדל, ולהיפך. יועץ המשכנתאות יבחר הלוואה גמישה שניתן לחסלה, למחזרה ולנייד אותה בכל עת. בהזדמנות זאת ניתן לפרוס אותה אחרת, לקבל ריביות ותנאים נוחים יותר, לקבוע מועד נוח להחזר הקרן החודשית ועוד. היתרונות כאן ברורים, אך יש צורך לבצע את המעבר בצורה נכונה. משום כך, כדאי לערב יועץ משכנתאות בעל ידע וניסיון המכיר היטב את השוק. לאחר בדיקה מתאימה, היועץ יכין הצעה ללקוח המבוססת על מצבו הכלכלי ועל ההצעות המתקבלות על ידי הבנקים או המוסדות הפיננסיים מולם הוא עובד.

תהליך מסודר של איחוד ההלוואות שלכם

לאחר בחירת ההצעה המתאימה, ייצא התהליך לדרך. במהלכו תחוסלנה בזו אחר זו ההלוואות הקיימות ותקום הלוואה אחרת במקום כולן. בכל מקרה, יהיה צורך לשעבד את הנכס הקיים לטובת ההלוואה החדשה, ניתן לשעבד גם כספים צבורים או כל נכס אחר מקובל. הבנק המממן יבקש גם קבלת דו”ח פיננסי על גובה השכר החודשי/שנתי, דפי חשבון בנק לבדיקת תזרים המזומנים, שמאות לנכס המשועבד ו/או חוזה רכישה מהקבלן וכדומה. לאחר אישור הגורם המממן, יועבר הכסף לחשבון הלקוח אשר, בנוסף, יעמיד פוליסת ביטוח חיים שלו לטובת הגורם הפיננסי. במידה ואתם עומדים בפני קניית נכס חדש ומחפשים משכנתא לאיחוד הלוואות, פנו לעמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת משפחה המתמחה בנושא המשכנתאות ומציע שירות מקצועי ולא מתפשר המלווה ביחס אישי אדיב ומהימן. בין שירותיו המוצעים ניתן למצוא ניהול מו”מ, הגשת מסמכים ומעקב אחריהם, ליווי, מחירים נוחים ועוד. חייגו לקבלת ייעוץ עוד היום 054-2372417

משכנתא לאיחוד הלוואות בתנאים נוחים

איחוד הלוואות עם משכנתא

מצב שבו לאדם זה או אחר יש כמה הלוואות שהוא צריך להחזיר אינו מצב נעים והוא יכול לערער את החוסן הכלכלי שלו מדי חודש בחודשו. ישנם גם מקרים שבהם ריבוי ההלוואות גורם לקושי אמיתי לעקוב אחרי ההחזרים כך שאפילו לא יודעים מתי ההלוואה מסולקת או מה היו התנאים שלה. בתהליך של סידור כלל הכספים, ההוצאות וההכנסות שמבצעים עם איש מקצוע מהתחום של כלכלת המשפחה או המשכנתאות אפשר וכדאי לבחון אפשר של לקיחת משכנתא לאיחוד הלוואות וכך לעשות סדר ולדעת בדיוק אילו כספים יש צורך להחזיר ולעקוב אחרי חיוב אחד בלבד מדי חודש.

מה המשמעות של משכנתא לאיחוד הלוואות?

כשמה כן היא – משכנתא לאיחוד הלוואות היא הלוואה אחת מרוכזת שלאחר שהלקוח משלם את ההחזר החודשי שלה היא מחולקת לגופים שלהם הוא חייב כסף, מה שמאפשר לו עצמו שליטה הרבה יותר טובה ויעילה בחשבון הבנק שלו. במקום ללכת לאיבוד בין החזרים, הלוואות וסכומים נשכחים – כלל התשלומים החודשיים שלו מרוכזים בתשלום אחד בלבד שהרבה יותר קל ונוח לעקוב אחריו וכך גם קל יותר לדעת בדיוק כמה עוד נותר לשלם מבחינת סכומי כסף או זמן. מי שחשוב לו שההתנהלות הכספית שלו תהיה נכונה צריך לבחון את האפשרות הזאת ואל לו לשכוח להיעזר באנשי מקצוע לצורך זה.

החשיבות של תהליך פיננסי מותאם אישית

לקיחת משכנתא לאיחוד הלוואות לא מתאימה לכל אחד ולכן אנשי המקצוע מציעים את הפתרון הזה רק במקרים שבהם הם חושבים שזהו אכן הפתרון המתאים ביותר שיביא לאיזון חשבון הבנק ולקיחת אחריות על ניהול הכספים האישיים או המשפחתיים. לא בכדי בנק אפשר לעשות את זה ומכאן החשיבות של ליווי צמוד מצד איש מקצוע מהתחום של כלכלת המשפחה או ייעוץ משכנתאות פרטי. מי שמכיר את עולם המשכנתאות יידע איך לסייע ללקוח גם אם מדובר במשכנתא שלא לצורך קניית דירה.

עמיחי מרקס הוא איש מקצוע מנוסה בכלכלת המשפחה, הפיננסים והמשכנתאות והוא הכתובת להתייעץ איתו בנוגע לסילוק הלוואות באמצעות משכנתא מרוכזת. צלצלו עוד היום 054-2372417

מה המשמעות של משכנתא לאיחוד הלוואות?

משכנתא לאיחוד הלוואות

עוד בנושא

כמה עולה יועץ משכנתאות
עומדים לבנות בית? כמה דברים שחשוב לדעת לגבי המשכנתא
כמה טיפים לבחירת יועץ משכנתאות
כל היתרונות של הלוואה אחת גדולה על פני כמה הלוואות קטנות
דילוג לתוכן