יועץ משכנתאות בצפון

יועץ משכנתאות בחיפה

יועץ משכנתאות בצפון מספק את שירותיו לרוכשי דירות, בתים פרטיים ועוד. המשמעות של נטילת משכנתא הינה התחייבות כספית לשנים ארוכות, ולכן, יש לתכנן אותה רבות. הרצון הוא לקבל את ההלוואה הטובה ביותר מבחינת כל התנאים, ובמיוחד, הכספיים. ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של משכנתאות בתנאי הצמדה שונים ויועץ מקצועי יכול להמליץ על אחת מתאימה. עמיחי מרקס יועץ ומאמן לכלכלת משפחה עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

מייעץ, מטפל ומלווה – יועץ משכנתאות בצפון

יועץ משכנתאות בצפון יכול לנהל את התהליך עבור הלקוח עד למועד בו הוא מקבל את הכסף לחשבון. יש לזכור, כי כל רכישת דירה נעשית תמורת סכומים ניכרים. חלקם מגיעים ממקורות עצמיים ואת החלק הנותר יש לבקש. יש להבין כי המדינה מגבילה את הסכומים שניתן לקבל, עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה, משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. כאן צריך לבדוק מספר דברים, ככל שההלוואה נפרסת על גבי שנים רבות יותר, כך הריבית גבוהה יותר, מאידך, סכום ההחזר החודשי נמוך יותר. ההחלטה צריכה להיעשות על פי גובה ההשתכרות החודשית. צריך גם לקחת מרווח ביטחון למקרה של אי יכולת לעמוד בהחזר חודשי בגלל אובדן הכנסות מעבודה, מעסק וכדומה. פתרון אפשרי שיציע היועץ הוא משכנתא גמישה שניתן למחזר, לנייד, לחסל וכדומה.

ייעוץ משכנתאות חכם עם יחס אישי

הבקשה לבנק מוגשת בליווי מסמכים נדרשים דוגמת דו”ח פיננסי על גובה השכר השנתי/חודשי, דפי חשבון בנק לבדיקת תזרים המזומנים, דו”ח שמאות לקביעת ערך הנכס ו/או חוזה רכישה מהקבלן לטובת שעבודו ועוד. לאחר שהם יימצאו מתאימים ובתוספת שעבוד הנכס יועבר הכסף לחשבון הלקוח שאף יצטרך להעמיד לבנק פוליסת ביטוח חיים להבטחת ההחזר. במידה ואתם זקוקים לשירותיו של יועץ משכנתאות בצפון, עמיחי מרקס הוא יועץ ומאמן לכלכלת משפחה המתמחה בנושא ומספק שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות הינו מקיף וכולל המלצה מיטבית למשכנתא מתאימה, ניהול מו”מ, טיפול במסמכים והגשתם, מחירים נוחים ועוד. עמיחי מרקס הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. חייגו 054-2372417

ייעוץ משכנתאות בצפון

ייעוץ משכנתאות בצפון

כאשר שוכרים את השירותים המקצועיים של יועץ משכנתאות בצפון יש חשיבות לנושא של המיקום הגאוגרפי שלו, שכן יהיה צורך להיפגש איתו יותר מפעם אחת ולכן כדאי שיהיה זה נוח להגיע אליו למשרד או להיפגש איתו בסניפי הבנקים השונים בסביבה. אין מדובר בשירות שניתן מרחוק או כזה שאפשר להסתדר איתו בצורה מקוונת וכל המהות היא ליווי של הלקוח לפגישות בבנקים או כדי להראות לו חישובים של מסלולים שונים להחזר המשכנתא שיכולים להיות רלוונטיים עבורו. כאשר מדברים על הצפון חשוב לוודא שאכן קובעים עם יועץ שיהיה זה נוח להיפגש איתו וכך לקדם את התהליך תוך פרק זמן משביע רצון.

מה עושים אחרי שקובעים עם יועץ משכנתאות בצפון?

אחרי שחותמים על הסכם התקשרות עסקית עם יועץ משכנתאות בצפון אפשר להרגיש רגועים מכך שלא נמצאים לבד בתהליך המורכב של לקיחת משכנתא. מדובר בסכום כסף גבוה מאד ולכן חשוב מאד להיות מלווים באיש מקצוע שמכיר את התחום ויש לו ניסיון רב ככל האפשר בו. אין זה פשוט להבין תוך פרק זמן קצר את כל המושגים, המסלולים והמונחים השגורים בתחום ויש חשיבות לכך שיהיה ללקוח איש מקצוע צמוד שילווה אותו, יסביר לו כל שלב ויסייע לו בהבנה של המשמעות של כל הצעה שהוא מקבל.

למה חשוב לקחת משכנתא עם יועץ משכנתאות

כאשר מגישים ללקוח את המסמך שכולל הצעה למשכנתא אין לו את היכולת או הידע להבין לעומק אם מדובר בהצעה כדאית או שמא כדאי לו לנהל משא ומתן כדי לשפר אותה. בנוסף לכך, הוא לא יכול לדעת במאת האחוזים שפקידי הבנקים לא מנצלים את חוסר הידע שלו ומעלים את שיעור הריבית כדי להעלות את הרווח של הבנק על חשבונו. רק אם יהיה לצידו יועץ משכנתאות בצפון הוא יכול להיות בטוח בהצעות שיקבל והיועץ יסייע לו להגיע להצעה שתהיה הכי אטרקטיבית וכדאית עבורו.

מחפשים יועץ משכנתאות באזור הצפון? עמיחי מרקס הוא הכתובת שלכם, עם ידע רב וניסיון עשיר בתחום זה וליווי של אינספור לקוחות. צלצלו עוד היום 054-2372417

מה עושים אחרי שקובעים עם יועץ משכנתאות בצפון?

יועץ משכנתאות בצפון

עוד בנושא

כמה עולה יועץ משכנתאות
עומדים לבנות בית? כמה דברים שחשוב לדעת לגבי המשכנתא
כמה טיפים לבחירת יועץ משכנתאות
כל היתרונות של הלוואה אחת גדולה על פני כמה הלוואות קטנות
דילוג לתוכן